Burda Media
Szaleństwo
zakupów

Napędzać modą

Jakie materiały są potrzebne do uszycia kompletnego systemu na miarę serwisu? Jak wydłużyć pobyt użytkownika na stronie, a gdzie skrócić drogę użytkownika do upragnionej promocji? I w końcu: jak dobrać kreację, aby pasowała na codzień, jak i na tę specjalną okazję?

44%
smartfony
8%
tablety
48%
urządzenia desktopowe

Od słów
Do dzieła

Szaleństwo Zakupów to serwis internetowy, aplikacja mobilna oraz interfejs.

System umożliwia pierwsze przymiarki w postaci przeglądania ofert, a następnie skorzystanie z nich w sklepach internetowych lub stacjonarnych.

Burda Media

Efekty prac

34 000

Na stronę zawitało 34 tysięcy poszukiwaczy mody, z czego co dziesiąty założył konto.

45 000

Sprawdzonych zostalo 45 tysięcy ofert. Najmodniejsza okazała się marka Zalando

8 000

Kupony pobrano w liczbie 8 tysięcy. Wyboru sklepu online dokonało prawie 5 tys. użytkowników.