nexteer
automotive

zwiedzanie z beaconami

Idea

Czy przestrzeń fabryczna może być przyjazna dla odwiedzających? Jak w przystępny sposób pokazać gościom nieznane miejsce i zachodzące w nim procesy? Kreatywność i znajomość nowych technologii to połączenie, dzięki któremu nawet skomplikowane zagadnienia można przedstawić jako zrozumiałe i interesujące.

Nexteer

interaktywna
wycieczka

Naszym zadaniem było przygotowanie rozwiązania, które pomoże globalnemu koncernowi motoryzacyjnemu podejmować gości w tyskiej fabryce. Otwierając się na zwiedzających Nexteer Automotive chciał w zrozumiały sposób przedstawić procesy produkcyjne właściwe dla branży motoryzacyjnej i tyskiej fabryki.

Wykorzystane w projekcie rozwiązanie miały wspierać wizerunek marki jako nowoczesnej i otwartej na otoczenie zewnętrzne.

Nexteer

Nowy wymiar interakcji

O projekcie

Przygotowaliśmy aplikację z beaconami, która pełni rolę interaktywnego przewodnika po hali produkcyjnej. Powiązaliśmy aplikację z siecią nadajników rozmieszczonych na przestrzeni fabrycznej, dzięki czemu odwiedzający, zbliżając się do wybranych miejsc, otrzymuje informację, jaki proces odbywa się w danym punkcie.

Tworząc aplikację zadbaliśmy nie tylko o jej funkcjonalność, ale też atrakcyjność wizualną, czy możliwość uruchomienia jej na wielu platformach.

Nexteer

Zakres prac

Analiza, architektura, implementacja, oprogramowanie beaconów, projekty graficzne, oprogramowanie aplikacji, instalacja w fabryce, bieżąca obsługa.

Technologie

  • bluetooth smart
  • ios

Efekty prac:
osobisty przewodnik

Narzędzie wspierające oprowadzanie wycieczek po fabryce z powodzeniem działa już od 2 lat. Aplikacja wykorzystująca beacony angażuje gości do odkrywania fabryki i pomaga im poznać i zrozumieć zachodzące na hali produkcyjnej procesy. Po udanej realizacji w Tychach podobne rozwiązania zostały wprowadzone w kolejnych dwóch fabrykach Nexteer Automotive, m.in. w USA.

Nexteer