PROJEKT

Dubai Mall

POWRÓT

Jako pierwszy software house z Polski zdobyliśmy zaufanie grupy Emaar - właścicieli galerii handlowej Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami - Sign Works i agencją kreatywną Centdegres - przygotowaliśmy instalację interaktywną, która rozpylała zapachy na Bliskim Wschodzie.

Prace

Instalacja Spring Fragrance pełniła rolę wiosennego ogrodu pełnego kwiatów i zapachów, który rozkwitł na pasażu największej galerii handlowej na świecie zlokalizowanej w Dubaju. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogli zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczyło tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetlała informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez nas system wypełniał pomieszczenie delikatną mgiełką.

Efekty

Spring Fragrance była wzorowana na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Interaktywną konstrukcję można było oglądać w Dubai Mall przez kilkanaście dni. O frekwencję zarządcy galerii handlowej od początku byli spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.

Technologie

Ekran dotykowy

Aplikacja desktopowa

PORTFOLIO

Zobacz inne projekty

KONTAKT

Skontaktuj się z nami

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, w której informujemy o celu używania przez nas plików cookies, ich rodzajach, sposobach ich wykorzystania i usuwania. Jeśli klikniesz ZGODA – zgadzasz się na instalację plików cookies w Twoim urządzeniu.

WIĘCEJ