Saint Gobain

interaktywna
witryna sklepowa

Idea

Jak odpowiednio zaprezentować produkt podczas targów, zwłaszcza jeśli jest on szkłem? W jaki sposób przyciągnąć Klientów do sklepu wykorzystując witrynę? Na początek przyda się szkło o zmiennej przezierności, przez które przepływa energia elektryczna i kreatywny inżynier, który potrafi to wykorzystać.

Saint Gobain

Opis projektu

Naszym zadaniem było stworzenie witryny sklepowej, która będzie intrygować przechodniów. Zaprojektowaliśmy więc instalację, która komunikuje się z człowiekiem i reaguje na ruch. Witryna została po raz pierwszy pokazana na Targach Budma na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Wirtualna Hostessa to dodatkowy element przygotowany specjalnie na stoisko targowe. Nagrana wcześniej aktorka komunikowała się z odwiedzającymi, prezentując funkcje różnych rodzajów szkła.

Efekty prac

Stoisko GLASSOLUTIONS Saint-Gobain SzkłoKoncept wyposażone w Wirtualną Hostessę oraz interaktywną witrynę zostało nagrodzone przez Międzynarodowe Targi Poznańskie jako najbardziej innowacyjne.

Saint Gobain